Voor de uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker, die onze klanten online een stapje verder helpt door hun vragen te beantwoorden. Ben jij iemand die altijd online is en klantvriendelijk? Dan bieden wij jou een leuke functie aan.
Wat houdt de functie in?
Wij hebben ruimte voor een servicegerichte en communicatief sterke collega, die er onder andere voor gaat zorgen dat klanten van onze verschillende titels dagelijks geholpen worden met hun hulpvragen.
De ene dag is dat een vraag over een lidmaatschap op
schoolbank.nl en de andere dag ben je bezig om een vraag van een gebruiker op
startpagina.nl uit te zoeken samen met onze developers.
Je bent het eerste aanspreekpunt van de websites SchoolBANK.nl, Startpagina.nl en
Tweedehands.net en jij hebt als doel hen te helpen en problemen voor ze op te lossen.
Omdat Kompas Publishing de komende tijd nog gaat uitbreiden komen er nog andere leuke titels in de toekomst bij. Onder andere de tv-zender ONS en eventueel de abonnementen- administratie van het leuke jonge-gezinnen magazine
Kek Mama. Never a dull moment!
Jouw belangrijkste taken:
-
- Advies en begeleiding van onze klanten via e-mail over onze producten en diensten;
-
- Meewerken aan diverse projecten om de klantervaring te verbeteren. Denk bijvoorbeeld aan het opzetten van een hulpcentrum met veelgestelde vragen, zodat er door jouw input minder vragen binnenkomen of bedenk een leuke actie om klanten (nog meer) tevreden te stellen.
-
- Met de kennis die je op doet verbeter je de klantervaring en help je mee om ze elke dag van de juiste informatie te voorzien.
Wat we bieden:
-
- Marktconform uurloon o.b.v. een salarishuis;
-
- Leuke activiteiten op kantoor en in het centrum van Haarlem;
-
- Mogelijkheid om flexibel (dagdelen) te werken: overdag, ‘s avonds en weekenden;
-
- Hybride werken is een optie (na inwerkperiode) min. 50% op kantoor;
Eigenschappen die wij waarderen:
-
- Sterke communicatie skills & focus op klanttevredenheid;
-
- Je hebt affiniteit met online media en marketingcommunicatie;
-
- Ervaring met affiliate marketing is een pré;
-
- Geduldig, zorgvuldig, oplossingsgericht en proactief;
-
- Zeer goede beheersing van Nederlands (en Engels is mooi meegenomen!);
-
- Minimaal 24 uur per week beschikbaar.
Over Kompas Publishing
Kompas Publishing is een dynamische organisatie met verschillende bekende titels in haar portfolio, waaronder:
- Startpagina.nl
- GoeieVraag
- SchoolBANK.nl
- KEKMama
- Datumprikker.nl
En nog veel meer! Bekijk
onze merken voor het hele overzicht.
Bij Kompas Publishing werk je samen met zo’n 50 collega’s aan de verschillende merken. Wij bereiken met onze merken maandelijks meer dan 16 miljoen unieke bezoekers in Nederland. Deze zomer zijn wij verhuisd naar een prachtig pand in het centrum van Haarlem.
Geïnteresseerd en wil je solliciteren?
Leuk! We ontvangen graag je CV of LinkedIn profiel, met (korte) motivatie per e-mail:
brenda.timmers@kompaspublishing.nl
Als we enthousiast worden van je profiel, dan nodigen we je uit voor een gesprek (telefoongesprek of videocall). Zo leren we elkaar wat beter kennen, beantwoorden we al jouw vragen en dan… ben jij misschien wel onze nieuwe collega!