VACATURES

Customer Service Manager & Site Supporter

Kompas Publishing B.V. is een groeiende organisatie met verschillende bekende titels in haar portfolio zoals Startpagina.nl, GoeieVraag.nl, Fietsnetwerk, Kek Mama, Zeker.com en Schoolbank.nl. Naast het kantoor in Haarlem werken er mensen vanaf locaties in Utrecht (Kek Mama) en Harderwijk (Fietsnetwerk). Bij Kompas Publishing werk je samen met in totaal 50 collega’s, die aan de verschillende merken werken. Wij bereiken met onze sites maandelijks meer dan 10 miljoen unieke bezoekers in Nederland.

Beschrijving

We zijn op zoek naar een Customer Service Manager & Site Supporter die onze klanten steeds een stapje verder helpen en bestaande online processen optimaliseert. Wil jij jouw support skills ontwikkelen en je inzetten bij een groeiende organisatie in de mediabranche? Dan bieden wij jou een super leuke functie aan!

Want wij hebben ruimte voor een servicegerichte en communicatief sterke collega die er onder andere voor gaat zorgen dat klanten van onze verschillende titels dagelijks geholpen worden met hun hulpvragen. De ene dag is dat een vraag over een lidmaatschap op Schoolbank.nl en de andere dag ben je bezig om een vraag van een gebruiker op Startpagina.nl uit te zoeken samen met onze developers.

Je bent het eerste aanspreekpunt van de websites SchoolBANK.nl, Startpagina.nl en Tweedehands.net en jij hebt als doel hen te helpen en problemen voor ze op te lossen. Naast het het oppakken en opzetten van de klantenservice help je mee met het verder uitbouwen onze websites.

Jouw belangrijkste taken:

  • Advies en begeleiding van onze klanten via e-mail over onze producten en diensten;
  • Optimaliseren van pagina’s op Startpagina.nl op basis van zoekgedrag, thema’s en actualiteit;
  • Meewerken aan diverse projecten en het meehelpen uitbouwen van onze websites; Denk bijvoorbeeld aan het opzetten van een hulpcentrum met veelgestelde vragen, zodat er door jouw input minder vragen binnenkomen;
  • Met de kennis die je op doet verbeter je onze websites en help je mee om ze elke dag een stuk relevanter te maken voor onze bezoekers.

Wat we bieden aan onze Customer Service Manager & Site Supporter

  • Marktconform uurloon o.b.v. een salarishuis
  • Heerlijke (gratis) gezonde lunch op kantoor (in het centrum van Haarlem) en leuke activiteiten;
  • Mogelijkheid om flexibel (dagdelen) te werken: overdag, ‘s avonds en weekenden;
  • Pensioenopbouw;
  • Hybride work from home policy (na inwerkperiode).

Wij zien dit graag terug in onze ideale kandidaat voor Customer Service Manager & Site Supporter

  • Sterke communicatie skills & focus op klanttevredenheid;
  • Je hebt affiniteit met online media en marketingcommunicatie. Ervaring met affiliate marketing is een pré;
  • Goede multitasker, zorgvuldig, oplossingsgericht en proactief;
  • Zeer goede beheersing van Nederlands (en Engels is mooi meegenomen!);
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar (40 mag ook);
  • Het enthousiasme om nieuwe dingen te leren.

Over Kompas Publishing

Kompas Publishing is een dynamische organisatie met verschillende bekende titels in haar portfolio, waaronder:

  • Startpagina.nl
  • GoeieVraag
  • SchoolBANK.nl
  • KEKMama
  • En nog veel meer! Bekijk onze merken voor het hele overzicht.

Bij Kompas Publishing werk je samen met zo’n 50 collega’s aan de verschillende merken. Wij bereiken met onze merken maandelijks meer dan 10 miljoen unieke bezoekers in Nederland. De visie van Kompas is het zoeken, vinden en ontdekken van nuttige en handige informatie online.

Solliciteren

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan zien we jouw CV en motivatie graag tegemoet. Stuur je sollicitatie op en we komen er zo snel mogelijk bij je op terug. Dit kan naar:

Brenda Timmers
brenda.timmers@kompaspublishing.nl

Heb je nog vragen?

Wil je iets meer weten over deze functie of over Kompas? Stuur één van onze collega’s een berichtje via LinkedIn, vinden ze leuk!